ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIRERynek Gazu
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


PARTNER SERWISU




SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

W Jarosławiu otwarto ogólnopolski Contact Center Polskiej Spółki Gazownictwa
03.10.2019r. 16:20

Ogólnopolski Contact Center Polskiej Spółki Gazownictwa został w czwartek oficjalnie otwarty w Jarosławiu (Podkarpackie). Placówka obsługuje klientów w całym kraju. Zatrudnienie w niej znalazło 80 osób.
Jak poinformował PAP dyr. Departamentu Usług Dystrybucyjnych i Obsługi Klienta Polskiej Spółki Gazownictwa (PSG) Mariusz Dymkowski nowo otwarty ogólnopolski Contact Center jest jedynym w kraju. Ma na celu obsłużenie 7 milionów odbiorców z całej Polski, do których spółka dostarcza gaz. Dodał, że dotychczas, przez rok, w Jarosławiu funkcjonowała jednostka pilotażowa, która została rozbudowana do obecnego stanu. Placówka praktycznie działa od wtorku, a w czwartek odbyło się jej oficjalne otwarcie.

"W Contact Center w Jarosławiu pracuje 80 osób. Są to nowe stanowiska pracy, które zostały stworzone specjalnie na potrzeby tej jednostki. Dzięki pracy tych osób nasi klienci będą się mogli do nas dodzwonić, wysłać e-maile, a w przyszłości chcemy również zapewnić klientom obsługę korespondencji internetowej" - zapowiedział Dymkowski.

Dodał, że pracownicy Contact Center są zatrudnieni na podstawie umów o pracę.

Wśród najczęściej pojawiających się tematów, z jakimi dzwonią klienci Dymkowski wymienił sprawy związane z przyłączeniem do sieci gazowej, z montażem, uruchomieniem dostaw gazu. Pojawiają się także skargi i reklamacje, którymi Contact Center również się zajmuje.

Dyrektor dodał, że Centrum ma przypisany numer telefonu, podany na stronie PSG, ale na chwilę obecną nie jest to jedyny numer kontaktowy. Pozostałe będą stopniowo wygaszane, na rzecz tego jednego numeru.

"Naszą ambicją jest, aby 90 procent połączeń przychodzących do PSG było odebrane w czasie poniżej 1 minuty. Oczywiście, zdarzają się indywidualne przypadki, że klienci muszą oczekiwać dłużej, ale to zależy od godzin, w których to połączenie ma miejsce" - mówił Dymkowski.

Obecnie Contact Center pracuje w godzinach od 7 do 17 od poniedziałku do piątku, ale jeżeli zajdzie taka potrzeba, godziny pracy placówki mogą ulec zmianie.
Obecna na otwarciu Centrum Anna Szmidt-Rodziewicz, pełnomocnik prezesa Rady Ministrów do spraw dialogu międzynarodowego, podziękowała PSG za tę inwestycję i podkreśliła, że dla Jarosławia jest ona niezwykle istotna, bowiem w tym mieście to pierwsza tak duża placówka spółki o zasięgu ogólnopolskim.

"Założeniem tej inwestycji, przyciągnięcia jej do Jarosławia, było utworzenie nowych miejsc pracy, był zrównoważony rozwój na terenie Podkarpacia, najbardziej zgazyfikowanego województwa w kraju. Przy średniej gazyfikacji kraju na poziomie 72-73 proc., Podkarpacie ma około 95 proc. gazyfikacji, więc jesteśmy liderem" - zaznaczyła Szmidt-Rodziewicz.

Uczestniczący w otwarciu Contact Center wiceminister energii Krzysztof Kubów podkreślił, że powstanie tej placówki w Jarosławiu jest efektem ogromnego zaangażowania w tę kwestię wiceminister Anny Szmidt - Rodziewicz, która jest "dobrym duchem" tej inwestycji.

Powiedział, że cieszy się, iż po niespełna roku od uruchomienia przez PSG programu przyspieszenia inwestycji sieci gazowej w Polsce do 2022 są już wymierne efekty.

"36 gmin w tym roku już zostało zgazyfikowanych. Wiem, że są intensywne prace związane z kolejnymi samorządami, tak, żeby do 2022 roku podłączonych do gazu ziemnego było 300 gmin. To bardzo ważne, żebyśmy właśnie przez tego rodzaju inwestycje wypełniali te białe plamy na mapie Polski" - zaznaczył Kubów.

Dodał, że ma to także ogromne znaczenie w kontekście polepszenia jakości powietrza. Jak mówił, gaz jest czystym źródłem. Przyczyni się to także do zwiększenia rozwoju całego regionu, przyciągnięcia kolejnych inwestorów do poszczególnych gmin.(

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE