ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIRERynek Gazu
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


PARTNER SERWISU


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Łączenie sektorów - polski sposób na neutralność klimatyczną

Kiedy: 18 czerwiec 2020
Miejsce: Webinarium
Organizator: Forum Energii
XXIII Konferencja GAZTERM 2020 (Nowy termin)

Kiedy: 27 - 30 wrzesień 2020
Miejsce: Międzyzdroje, Hotel Vienna House Amber Baltic
Organizator: Studio4U, Partner merytoryczny DISE



SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

PGNiG w nowej kampanii reklamowej zachęca klientów do przechodzenia na EKOfakturę
21.05.2020r. 11:37

"Przejdź na EKOfakturę w PGNiG" to najnowsza ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do ponad 7 milionów Klientów największego w kraju sprzedawcy paliwa gazowego - PGNiG Obrót Detaliczny. Celem kampanii jest zmiana nawyków związanych z tradycyjną formą płatności rachunków za gaz i promowanie nowoczesnych elektronicznych sposobów rozliczeń. Są one nie tylko prostsze, szybsze i łatwiejsze dla Klienta, ale zarazem ekologiczne, bo oznaczają rezygnację z papierowych druków.
Powodów, dla których warto korzystać z EKOfaktury jest naprawdę wiele. Decydując się na EKOfakturę Klienci zyskują nie tylko wygodę, spokój, ale też pełną kontrolę nad swoimi płatnościami za gaz, które - zamiast na papierowej fakturze - mogą mieć zawsze "pod palcem", czyli w telefonie, na tablecie czy w komputerze. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią marnować czasu, a przy tym dbają o ekologię.

- Ten projekt to nie tylko duże ułatwienie dla Klientów, ale również kolejne działanie Grupy PGNiG w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako firma oferująca ekologiczne paliwo gazowe, chcemy także dbać o środowisko w naszej codziennej pracy - EKOfaktura jest tego najlepszym przykładem - zwraca uwagę Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG.

W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem brand hero Spółki - psa Gazka. Bohater marki, pod okiem sympatycznej trenerki fitness, bierze udział w intensywnym treningu, podczas którego wspólnie zrzucają zbędne kilogramy... papieru. W swojej kampanii marka PGNiG odwołuje się do obecnych nawyków klienckich, dotyczących m.in. gromadzenia papierowych faktur, i zachęca do ich zmiany, czyli przejścia na wersję elektroniczną.
- Działania reklamowe to kolejny etap naszej aktywności, której celem jest zbudowanie powszechnej świadomości EKOfaktury, samoobsługowego serwisu eBOK oraz nakłonienie jak największego grona Klientów do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Wybór e-narzędzi oznacza dla Klientów wygodę i oszczędność czasu, dla spółki zaś optymalizację kosztów - podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.



Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w stacjonarnej sieci obsługi - Biurach Obsługi Klienta.

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2020
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE